Ukoliko se nakon izvšenog poručivanja utvrdi greška da je došlo do pogrešnog izražavanja cene na sajtu (npr, umesto 500 RSD uneseno je 50 RSD, ili obrnuto, tj da je greškom unesen veći iznos), Prodavac će nastojati da u najkraćem roku obavesti Kupca o uočenoj grešci i tačnom iznosu cene poručenih proizvoda. U ovom slučaju, Kupac ima pravo da prihvati novu, korigovanu cenu ili da odustane od kupovine u potpunosti.
Naručena roba dostavlja se na adresu koju je Kupac naveo kao adresu isporuke. Ukoliko se Kupac nalazi u stambenoj zgradi, dostavljač robe nije obavezan da nosi robu do sprata na kojem se Kupac nalazi, već samo do ulaza u njegovu zgradu. Roba se dostavlja na području cele Srbije. Proizvodi se šalju putem kurirske službe.
Okvirni rok za isporuku je 2-3 radna dana. Rok počinje od momenta kada Kalahari Komerc d.o.o. primi uplatu na žiro račun, u slučaju da je Kupac izabrao uplatu virmanom (uplatnicom), ili od momenta kada je Kupac naznačio da će robu platiti pouzećem (gotovinski, prilikom preuzimanja robe od kurirske službe). Vreme dostave može biti i duže ukoliko je porudžbina primljena u petak posle 12 časova, tokom vikenda ili tokom državnih praznika. Trošak dostave snosi kupac, ukoliko nije drugačije dogovoreno.
Proizvodi se šalju direktno iz našeg magacina, a u ređim slučajevima iz magacina dobavljača. Biće zapakovani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu laku oštetiti. U slučaju da do oštećenja ipak dođe, Prodavac će kupcu refundirati ukupan iznos ili mu poslati novi identičan proizvod, a Kupac će biti u obavezi da oštećen proizvod preda kurirskoj službi.
Kupac je dužan da prilikom preuzimanja proizvoda proveri eventualna oštećenja na pakovanju, i ukoliko utvri da postoje da ih odmah reklamira radniku iz kurirske službe koji je robu dostavio, odnosno da odbije da preuzme pošiljku na kojoj su vidljiva spoljna oštećenja.
Kupac je obavezan da prilikom preuzimanja robe potpiše otpremnicu, koju kurirskoj službi služi kao potvrda da je roba isporučena.
Rok za prijavu reklamacije na oštećenje u transportu je 24 sata, od momenta preuzimanja robe.
Plaćanje
Naručene proizvode, plus troškove dostave (ukoliko nije dogovoreno da Prodavac snosi taj trošak), Kupac će Prodavcu platiti virmanski (uplatnicom) ili pouzećem (prilikom preuzimanja robe).
U slučaju da Kupac odbije da primi naručenu robu, Prodavac ima pravo da traži od Kupca naknadu za trošak dostave i sopstvene manipulativne troškove.
Vraćanje robe/ reklamacije
Kupac ima pravo na reklamaciju robe u sledećim uslovima:
- isporuka robe koja nije naručena,
- oštećenje na robi koje nije prouzrokovano transportom,
- ostali slučajevi u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.
Postupak reklamacije
Kupac može reklamirati robu zbog nesaobraznosti i/ili zbog pogrešno obračunate cene, kao i drugih nedostataka. Reklamacija se vrši elektronski, putem e-mail adrese kalaharikomerc@gmail.com, ili pismenim putem na adresu sedišta Prodavca. Uz reklamaciju, neophodno je priložiti račun, kopiju računa ili drugi dokaz o kupovini. Nesaobrazan proizvod možete vratiti putem kurirske službe. Najkasnije, u roku od 8 dana od prijema reklamacije, Kalahari komerc d.o.o. će odgovoriti na primljenu reklamaciju sa odlukom da li istu prihvata, izjašnjavanjem o zahtevu potrošača i predlogom i rokom za rešavanje reklamacije.
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, Kupac ima pravo da odustane od ugovora, u roku od 14 dana od datuma isporuke, ne navodeći razloge za to. U tom slučaju, u skladu sa članom 35. stav 4. Zakona o zaštiti potrošača, Kupac je odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovila priroda, karakterisiike i funkcionalnost robe.
Rukovanjem, odnosno korišćenjem proizvoda umanjuje njegovu vrednost.
Prilikom jednostranog raskida ugovora od strane Kupca, neophodno je da se popuni obrazac
Obrazac za jednostrani raskid Ugovora. Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao Obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne može vratiti. Moguće je vratiti samo proizvode koji su nekorišćeni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži sa svim dodacima i pratećom dokumentacijom (garantni list, uputstva itd.). Po prijemu proizvoda utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, reklamacija neće biti uvažena i proizvod će biti vraćen Kupcu na njegov trošak. Uz proizvod obavezno pošaljite i neoštećenu ambalažu proizvoda.
Troškove transporta prilikom Jednostranog raskida Ugovora snosi kupac. U ovom slučaju, ako je trošak slanja Kupcu snosio Prodavac, Prodavac ima pravo da naplati i taj trošak.
Ukoliko neki od gore navedenih zahteva ne bude ispunjen nećemo biti u mogućnosti da Vam prihvatimo zahtev. Kalahari komerc d.o.o. će najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od prijema obrasca za odustanak Korisniku vratiti iznos koji je primio po osnovu narudžbine/maloprodajnog računa. Kalahari komerc d.o.o. može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća.